Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, Ірина Олегівна-
dc.date.accessioned2025-09-29T08:30:06Z-
dc.date.available2025-09-29T08:30:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПетренко І. О. Особливості самопрезентації жінок-військовослужбовиць у соціальній мережі Instagram : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «бакалавр», студентки IV курсу, 41 групи, спец. 053 «Психологія» / керівник: к. псих. н., доцент Л.О. Ляховець / Навчально-науковий інститут психології та соціальної роботи; Кафедра загальної, вікової та соціальної психології імені М. А. Скока. Чернігів, 2025. 51 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11550-
dc.description.abstractУ ХХІ столітті спостерігається стійка тенденція до того, що значну роль у формуванні громадської думки та суспільних цінностей відіграє інформаційний простір, в тому числі соціальні мережі. Російсько-українська війна виявилась потужним поштовхом до того, що медіа стали платформою, де активно обговорюється і формується абсолютно новий образ жінки-військовослужбовиці. Цей образ не лише відображає роль жінки в сучасній армії, а й демонструє суттєві зміни в гендерних стереотипах та в соціальних уявленнях громадян, щодо ролі жінки на війні.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectсамопрезентаціяen_US
dc.subjectжінки-військовослужбовиціen_US
dc.subjectсоціальна мережа Instagramen_US
dc.subjectсоціальні уявленняen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.titleОсобливості самопрезентації жінок-військовослужбовиць у соціальній мережі Instagramen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 053 Психологія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.