Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1155
Назва: | Педагогічна технологія формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку на основі взаємодії їх фізичного і інтелектуального розвитку |
Автори: | Вітченко, Альона Миколаївна Лисенко, Людмила Леонідівна Воєділова, Олена Михайлівна |
Ключові слова: | постава педагогічна технологія фізичний розвиток інтелекту-альний розвиток концепція принципи методи |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Вітченко О. М. Лисенко Л. Л., Воєділова О. М. Педагогічна технологія формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку на основі взаємодії їх фізичного і інтелектуального розвитку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 129. Т. 2. С. 52-56. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено авторську педагогічну технологію формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку на основі взаємодії їх фізичного і інтелектуального розвитку. Концепція побудови даної технології полягає у підвищенні ефективності управління руховою і пізнавальною функціями організму дитини в процесі їх цілеспрямованого формування та підтримання правильної постави. Цілеспрямованість є системоутворюючим компонентом моделі й обумовлює розробку ієрархічно побудованої педагогічної технології формування правильної постави |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1155 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.