Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11548
Назва: Формування вмінь медіації тексту: за матеріалами підручника «SPEAKOUT. C1-C2»
Автори: Бирюк, Ольга Василівна
Гриценко (Маковей), Ганна Володимирівна
Ключові слова: медіація
вміння медіації тексту
ілюстративні дескриптори
підручник
якісний контент аналіз
Дата публікації: 2025
Видавництво: НАУКОВІ ЗАПИСКИ
Бібліографічний опис: Бирюк О., Гриценко Г. Формування вмінь медіації тексту: за матеріалами підручника «SPEAKOUT. C1-C2» // НАУКОВІ ЗАПИСКИ, 2025. Вип. 219. Серія: Педагогічні науки. С.114-118.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування вмінь медіації тексту в процесі навчання англійської мови на просунутому етапі. Актуальність дослідження зумовлена зростаючою роллю медіації в багатомовній та багатокультурній взаємодії в епоху глобалізації та необхідністю інтеграції відповідних завдань у навчальні матеріали з іноземних мов. Публікація додаткового тому «Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти» (2020), в якому конкретизовано вміння медіації та надано їхні описові дескриптори, створила сприятливі передумови для практичного втілення концепції медіації в сучасних навчально-методичних комплексах. Проте незважаючи на теоретичні розробки, потенціал сучасних підручників щодо формування медіативних умінь залишається недостатньо вивченим. Метою статті є розкриття потенціалу сучасного підручника з англійської мови «Speakout. C1-C2» видавництва «Pearson» у формуванні вмінь медіації тексту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11548
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бирюк_Формування вмінь медіації тексту.pdf842,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.