Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нікітаєва, Марина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-24T09:15:33Z | - |
dc.date.available | 2025-09-24T09:15:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Нікітаєва М. В. Казкотерапія як засіб корекції тривожності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. філол. н., доцент Н.П. Нікітіна / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2023. 73 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11542 | - |
dc.description.abstract | Сучасне українське суспільство за останнє десятиліття постало перед багатьма викликами, такими, як пандемія та повномасштабне вторгнення країни агресора, що має прямий вплив на психічне здоров’я кожної одиниці суспільства. Особливої уваги потребують діти молодшого шкільного віку, які через такі обставини схильні до тривожного стану. На жаль, через війну, яка триває в Україні майже два роки, потерпають найбільше діти, оскільки мають нестійку й несформовану психіку. Тисячі дітей на сьогодні перебувають у стані нескінченних повітряних тривог, змушені переривати сон, щоб спуститися в укриття, відчуваючи там колективний страх і пригнічення. Психологічний стан у цілому в більшості молодших школярів характеризується необґрунтованим занепокоєнням, втратою концентрації, скутістю, відсутністю ініціативності, побоюванням нового та невмінням чи небажанням вирішувати проблемні ситуації або складні задачі. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | тривожність | en_US |
dc.subject | казкотерапія | en_US |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | en_US |
dc.subject | військовий стан | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Казкотерапія як засіб корекції тривожності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нікітаєва_Казкотерапія як засіб корекції тривожності.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.