Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11541
Назва: Особливості використання візуальних методів в умовах інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного віку
Автори: Сайчишин, Інна Олександрівна
Ключові слова: візуальні методи
інклюзивна освіта
комунікативні навички
молодший шкільний вік
педагогічні технології
навчальні ресурси
інтерактивні візуальні засоби
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Сайчишин І. О. Особливості використання візуальних методів в умовах інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. філол. н., доцент Н.П. Нікітіна / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2024. 88 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджується використання візуальних методів в інклюзивному навчанні молодших школярів. Розглядається ефективність адаптованих засобів для розвитку пізнавальних і комунікативних навичок учнів із особливими освітними потребами. Описано принципи адаптації матеріалів та створення візуальних ресурсів. Також проведено аналіз цих досліджень у сфері та експериментальне впровадження запропонованих методик в навчальний процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11541
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сайчишин_Особливості використання візуальних.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.