Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСайчишин, Інна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-09-24T07:13:36Z-
dc.date.available2025-09-24T07:13:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСайчишин І. О. Особливості використання візуальних методів в умовах інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. філол. н., доцент Н.П. Нікітіна / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2024. 88 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11541-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджується використання візуальних методів в інклюзивному навчанні молодших школярів. Розглядається ефективність адаптованих засобів для розвитку пізнавальних і комунікативних навичок учнів із особливими освітними потребами. Описано принципи адаптації матеріалів та створення візуальних ресурсів. Також проведено аналіз цих досліджень у сфері та експериментальне впровадження запропонованих методик в навчальний процес.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectвізуальні методиen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectкомунікативні навичкиen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectнавчальні ресурсиen_US
dc.subjectінтерактивні візуальні засобиen_US
dc.titleОсобливості використання візуальних методів в умовах інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сайчишин_Особливості використання візуальних.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.