Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11541
Назва: | Особливості використання візуальних методів в умовах інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Сайчишин, Інна Олександрівна |
Ключові слова: | візуальні методи інклюзивна освіта комунікативні навички молодший шкільний вік педагогічні технології навчальні ресурси інтерактивні візуальні засоби |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Сайчишин І. О. Особливості використання візуальних методів в умовах інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. філол. н., доцент Н.П. Нікітіна / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2024. 88 с. |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі досліджується використання візуальних методів в інклюзивному навчанні молодших школярів. Розглядається ефективність адаптованих засобів для розвитку пізнавальних і комунікативних навичок учнів із особливими освітними потребами. Описано принципи адаптації матеріалів та створення візуальних ресурсів. Також проведено аналіз цих досліджень у сфері та експериментальне впровадження запропонованих методик в навчальний процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11541 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сайчишин_Особливості використання візуальних.pdf | 1,86 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.