Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1154
Назва: Мотивація до навчання, як один із факторів впливу на формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Лисенко, Людмила Леонідівна
Ключові слова: креативно-інноваційна діяльність
мотивація навчально-пізнавальної діяльності
мотиви
майбутні учителя фізичної культури
Дата публікації: 2018
Видавництво: Modern scientific researches
Бібліографічний опис: Лисенко Л. Л. Мотивація до навчання, як один із факторів впливу на формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Modern scientific researches No4 Vol. 2 May 2018. P. 79-87.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню сприятливих умов формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури відповідно виявленого рівня прояву мотивів навчально-пізнавальної діяльності. Висвітлено результати досліджень, щодо рівня прояву мотивів, якими керуються майбутні вчителя фізичної культури в освітньому процесі й отримано узагальнений профіль їх навчально-пізнавальної діяльності. На основі аналізу результатів дослідження детально охарактеризовано профіль рівня прояву таких груп мотивів навчально-пізнавальної діяльності, як перспективні, світоглядні, пізнавальні, мотиви вимушеності та відповідальності. Окреслено проблеми та перспективи організації освітньої діяльності студентів відповідно виявленої у них мотиваційної сфери та обґрунтовано деякі педагогічні умови, які сприяють ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1154
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.