Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисенко, Людмила Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T17:07:38Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T17:07:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Лисенко Л. Л. Ціннісно-мотиваційна складова здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: сутність, проблеми та шляхи формування. Modern scientific researches № 3. Vol. 2. March 2018. P. 31-38. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню перспектив формування у майбутніх вчителів фізичної культури здатності до креативно-інноваційної діяльності та пошуку необхідних змін в їх професійній підготовці. Висвітлено результати досліджень, щодо рівня сформованості ціннісно-мотиваційного компоненту здатності до креативно-інноваційної діяльності у них за такими показниками, як інтерес до професії, мотиваційно-творча спрямованість, особистісна пізнавальна активність. На основі детального аналізу результатів дослідження виявлено проблеми і недоліки, які суттєво знижують ефективність формування даної здатності у майбутніх учителів фізичної культури. Окреслено деякі педагогічні умови, які сприяють ефективності формування ціннісно-мотиваційного компоненту здатності до креативно-інноваційної діяльності: створення освітнього середовища, спрямованого на формування системи ціннісних орієнтацій, професійно-творчої мотивації, науково-педагогічного світогляду особистості; удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у вищій школі, спрямованого на активацію та впровадження концепції креативно-евристичного навчання; залучення студентів до виготовлення та створення дидактичного арсеналу засобів, технологій, проектів на основі концепції колективних творчих справ; акцентування уваги студентів в їх установці на самоудосконалення на основі підвищення об’єму і якості самостійної роботи. | en_US |
dc.publisher | Modern scientific researches | en_US |
dc.subject | креативно-інноваційна діяльність | en_US |
dc.subject | здатність | en_US |
dc.subject | ціннісно-мотиваційний компонент | en_US |
dc.subject | інтерес до професії | en_US |
dc.subject | пізнавальна активність | en_US |
dc.subject | мотиваційно-творча спрямованість | en_US |
dc.title | Ціннісно-мотиваційна складова здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: сутність, проблеми та шляхи формування | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.