Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T17:07:38Z-
dc.date.available2020-03-25T17:07:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л. Ціннісно-мотиваційна складова здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: сутність, проблеми та шляхи формування. Modern scientific researches № 3. Vol. 2. March 2018. P. 31-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню перспектив формування у майбутніх вчителів фізичної культури здатності до креативно-інноваційної діяльності та пошуку необхідних змін в їх професійній підготовці. Висвітлено результати досліджень, щодо рівня сформованості ціннісно-мотиваційного компоненту здатності до креативно-інноваційної діяльності у них за такими показниками, як інтерес до професії, мотиваційно-творча спрямованість, особистісна пізнавальна активність. На основі детального аналізу результатів дослідження виявлено проблеми і недоліки, які суттєво знижують ефективність формування даної здатності у майбутніх учителів фізичної культури. Окреслено деякі педагогічні умови, які сприяють ефективності формування ціннісно-мотиваційного компоненту здатності до креативно-інноваційної діяльності: створення освітнього середовища, спрямованого на формування системи ціннісних орієнтацій, професійно-творчої мотивації, науково-педагогічного світогляду особистості; удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у вищій школі, спрямованого на активацію та впровадження концепції креативно-евристичного навчання; залучення студентів до виготовлення та створення дидактичного арсеналу засобів, технологій, проектів на основі концепції колективних творчих справ; акцентування уваги студентів в їх установці на самоудосконалення на основі підвищення об’єму і якості самостійної роботи.en_US
dc.publisherModern scientific researchesen_US
dc.subjectкреативно-інноваційна діяльністьen_US
dc.subjectздатністьen_US
dc.subjectціннісно-мотиваційний компонентen_US
dc.subjectінтерес до професіїen_US
dc.subjectпізнавальна активністьen_US
dc.subjectмотиваційно-творча спрямованістьen_US
dc.titleЦіннісно-мотиваційна складова здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: сутність, проблеми та шляхи формуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.