Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11529
Назва: Тема просвітницького регенераціонізму в іспанському часописі “Сучасна школа” (1897–1903 роки)
Автори: Носовець, Владислав
Ключові слова: часопис “Сучасна школа”
просвітницький регенераціонізму
Іспанія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Носовець В.С. Тема просвітницького регенераціонізму в іспанському часописі “Сучасна школа” (1897–1903 роки). Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ніжин, 14–15 листопада 2024 року / за заг. ред. Н. М. Лосєвої. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 110–114.
Короткий огляд (реферат): Мадридський журнал «Сучасна школа», який розпочав свою історію з квітня 1891 року з легкої руки видатного педагога Педро де Алькантара Гарсії (Pedro de Alcantara Garcia Navarro) (8.05.1842, Кордова – 6.06.1906, Мадрид), наприкінці 1890-х років став справжнім провісником ідей просвітницького регенераціонізму у Королівстві Іспанія. Іспанська науковиця Соледад Монтес Морено (Soledad Montes Moreno) підкреслювала, що журнал був саме «інструментом просвітницького регене раціонізму в Іспанії наприкінці [ХІХ] століття, коли вона вже відчула «катастрофу» та «лихоліття» [1, c. 413]. На сторінках часопису “Сучасна школа” іспанські педагоги обґрунтовували ідею просвітницького регенераціонізму, виходячи з розуміння того, що народне просвітництво та й загалом організація громадського життя на демократичних засадах є базовими умовами для подолання «катастрофічного» становища, в якому опинилося Королівство наприкінці ХІХ століття. З народним просвітництвом та всезагальністю освіти пов’язувалися сподівання іспанських інтелектуалів на оновлення рідної країни, на відродження її під силою колективного духу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11529
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.