Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11527
Назва: Формування візуальної грамотності старшокласників на уроках української літератури засобами мем-культури
Автори: Мелащенко, Христина Максимівна
Ключові слова: мем
Інтернет-меми
українська література
візуалізація
грамотність старшокласників
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Мелащенко Х. М. Формування візуальної грамотності старшокласників на уроках української літератури засобами мем-культури : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», магістранки 22МУ курсу, спец.: 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) / наук. керівник: д. п. н., проф. О.О. Лілік / Філологічний факультет, Кафедра української мови, літератури та журналістики. Чернігів, 2024. 67 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проаналізовано особливості функціонування та використання інтернет-мемів на уроках української літератури. Досліджено питання технології створення мемів, а також структурні, функційні та комунікативно-прагматичні особливості мемів на уроках української літератури у закладах середньої загальної освіти у старших класах. Опрацьовано наукові джерела, у яких розглядається специфіка виникнення та розвитку інтернет-мемів як сучасного комунікативного жанру. Також у роботі розкрито та охарактеризовано методичні засади використання мемів на уроках української літератури у старших класах в Україні та Європі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11527
Розташовується у зібраннях:спец.: 014.01 "Середня освіта (Українська мова і література)"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мелащенко_Формування візуальної грамотності.pdf1,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.