Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152
Назва: Ціннісно-мотиваційна складова здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: сутність, проблеми та шляхи формування
Автори: Лисенко, Людмила Леонідівна
Ключові слова: креативно-інноваційна діяльність
здатність
ціннісно-мотиваційний компонент
інтерес до професії
пізнавальна активність
мотиваційно-творча спрямованість
Дата публікації: 2018
Видавництво: Modern scientific researches
Бібліографічний опис: Лисенко Л. Л. Ціннісно-мотиваційна складова здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури: сутність, проблеми та шляхи формування. Modern scientific researches № 3. Vol. 2. March 2018. P. 31-38.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена обґрунтуванню перспектив формування у майбутніх вчителів фізичної культури здатності до креативно-інноваційної діяльності та пошуку необхідних змін в їх професійній підготовці. Висвітлено результати досліджень, щодо рівня сформованості ціннісно-мотиваційного компоненту здатності до креативно-інноваційної діяльності у них за такими показниками, як інтерес до професії, мотиваційно-творча спрямованість, особистісна пізнавальна активність. На основі детального аналізу результатів дослідження виявлено проблеми і недоліки, які суттєво знижують ефективність формування даної здатності у майбутніх учителів фізичної культури. Окреслено деякі педагогічні умови, які сприяють ефективності формування ціннісно-мотиваційного компоненту здатності до креативно-інноваційної діяльності: створення освітнього середовища, спрямованого на формування системи ціннісних орієнтацій, професійно-творчої мотивації, науково-педагогічного світогляду особистості; удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у вищій школі, спрямованого на активацію та впровадження концепції креативно-евристичного навчання; залучення студентів до виготовлення та створення дидактичного арсеналу засобів, технологій, проектів на основі концепції колективних творчих справ; акцентування уваги студентів в їх установці на самоудосконалення на основі підвищення об’єму і якості самостійної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1152
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.