Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11516
Назва: | Прагнення іспанських педагогів до “просвітницького регенераціонізму” (за матеріалами мадридської преси 1900–1901 років) |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна Носовець, В. С. |
Ключові слова: | іспанські педагоги “просвітницький регенераціонізм” розв’язання «проблеми Іспанії» |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | International scientific-practical conference “Modern science: problems, prospects, innovations”: conference proceedings |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І., Носовець В. С. Прагнення іспанських педагогів до “просвітницького регенераціонізму” (за матеріалами мадридської преси 1900–1901 років). International scientific-practical conference “Modern science: problems, prospects, innovations”: conference proceedings (Tampere, Finland, November 5, 2024). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2024. Р. 9–10. |
Короткий огляд (реферат): | Подолання “загальнонаціональної катастрофи” 1898 року, розв’язання “проблеми Іспанії” уявлялися іспанським мислителям на початку нового ХХ століття можливими за умови консолідації усього суспільства навколо ідеї “національного регенераціонізму”. У регенераціоністському дискурсі іспанських інтелектуалів стосовно засобів оновлення Іспанії перше місце відводилося освітньому фактору, адже рівень неграмотності населення у країні був найвищим у Європі. На шпальтах численних мадридських періодичних видань з’являлися статті й замітки про “просвітницький регенераціонізм”, що засвідчувало інтенсифікацію реформаторського інтелектуального руху в 1900-х роках. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11516 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прагнення іспанських педагогів до “просвітницького регенераціонізму” .pdf | 245,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.