Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T16:59:42Z-
dc.date.available2020-03-25T16:59:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л. Оцінювання здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Sciences of Europe (Praha, Czech Republic). 2017. VOL 4. № 11 (11). Р. 20-26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1149-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано структурні компоненти здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури – ціннісно-мотиваційний, змістовно-процесуальний, рефлексивний і особистісний. Визначено критерії й показники оцінювання даної здатності у студентів факультету фізичного виховання, які узагальнено визначаються сукупністю таких складових: інтерес до професії, мотиваційно-творча спрямованість особистості, особистісна пізнавальна активність, спрямованість на успіх, рівень знань, дослідницька компетентність, загально-педагогічна креативно-інноваційна здатність, діяльнісно-практична креативно-інноваційна здатність, адекватність самооцінки та коефіцієнт творчих можливостей. Встановлено та обґрунтовано рівні здатності до креативно-інноваційної діяльності (високий, середній, низький).en_US
dc.publisherSciences of Europe (Praha, Czech Republic)en_US
dc.subjectкреативно-інноваційна діяльністьen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectфізична культураen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectкомпонентиen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectпоказникиen_US
dc.subjectрівніen_US
dc.titleОцінювання здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.