Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11494
Назва: Мethodological Principles of the Research of the Primary Education Development in Ukraine in the second half of the 20th – at the beginning of the 21st centuries
Автори: Havrylenko, Tetiana
Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: Мethodological Principles
Primary Education Development
Ukraine
Дата публікації: 2021
Видавництво: Theoretical and empirical scientific research: concept and trends: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference
Бібліографічний опис: Havrylenko, T. (2021). Мethodological Principles of the Research of the Primary Education Development in Ukraine in the second half of the 20th – at the beginning of the 21st centuries. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference (Vol. 3), Oxford, December 10, 2021. Oxford-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 12-14.
Короткий огляд (реферат): The modern development of the historical and pedagogical science in Ukraine is marked by the multiple approaches in determining the methodological principles of the research: source study, historiographical, systemic, structural, functional, chronological, logical, historical, synergetic, paradigmatic, anthropological, culturological, axiological, civilizational, stage-formation, holistic, hermeneutic, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11494
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мethodological Principles of the Research of the Primary Education Development in Ukraine.pdf699,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.