Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1149
Назва: Оцінювання здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Лисенко, Людмила Леонідівна
Ключові слова: креативно-інноваційна діяльність
учитель
фізична культура
структура
компоненти
критерії
показники
рівні
Дата публікації: 2017
Видавництво: Sciences of Europe (Praha, Czech Republic)
Бібліографічний опис: Лисенко Л. Л. Оцінювання здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Sciences of Europe (Praha, Czech Republic). 2017. VOL 4. № 11 (11). Р. 20-26.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано структурні компоненти здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури – ціннісно-мотиваційний, змістовно-процесуальний, рефлексивний і особистісний. Визначено критерії й показники оцінювання даної здатності у студентів факультету фізичного виховання, які узагальнено визначаються сукупністю таких складових: інтерес до професії, мотиваційно-творча спрямованість особистості, особистісна пізнавальна активність, спрямованість на успіх, рівень знань, дослідницька компетентність, загально-педагогічна креативно-інноваційна здатність, діяльнісно-практична креативно-інноваційна здатність, адекватність самооцінки та коефіцієнт творчих можливостей. Встановлено та обґрунтовано рівні здатності до креативно-інноваційної діяльності (високий, середній, низький).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1149
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.