Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1149
Назва: | Оцінювання здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури |
Автори: | Лисенко, Людмила Леонідівна |
Ключові слова: | креативно-інноваційна діяльність учитель фізична культура структура компоненти критерії показники рівні |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Sciences of Europe (Praha, Czech Republic) |
Бібліографічний опис: | Лисенко Л. Л. Оцінювання здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. Sciences of Europe (Praha, Czech Republic). 2017. VOL 4. № 11 (11). Р. 20-26. |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обґрунтовано структурні компоненти здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури – ціннісно-мотиваційний, змістовно-процесуальний, рефлексивний і особистісний. Визначено критерії й показники оцінювання даної здатності у студентів факультету фізичного виховання, які узагальнено визначаються сукупністю таких складових: інтерес до професії, мотиваційно-творча спрямованість особистості, особистісна пізнавальна активність, спрямованість на успіх, рівень знань, дослідницька компетентність, загально-педагогічна креативно-інноваційна здатність, діяльнісно-практична креативно-інноваційна здатність, адекватність самооцінки та коефіцієнт творчих можливостей. Встановлено та обґрунтовано рівні здатності до креативно-інноваційної діяльності (високий, середній, низький). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1149 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оцінювання здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури.pdf | 1,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.