Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11487
Назва: | Тенденції розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001) |
Автори: | Гавриленко, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | початкова освіта Україна розвиток початкової освіти організація початкової освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні |
Бібліографічний опис: | Гавриленко, Т. (2023). Тенденції розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001). Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2023 р., Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Київ: Компринт, 93-97. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснений аналіз різних типів джерел показав, що розвиток початкової освіти в Україні у 1991–2001 рр. відбувався в контексті таких чинників: педагогічного (формування національної державної політики у сфері освіти; активний законотворчий процес; створення АПН України як наукового центру з розроблення методології, теорії та методики розвитку освіти; модернізація змісту освіти; пошук інноваційних методів і форм навчання; розширення міжнародних зв’язків), суспільно-політичного (творення суверенної держави, перехід від тоталітаризму до демократії) та соціально економічного (економічна криза, несприятлива демографічна ситуація, погіршення соціального захисту учасників освітнього процесу) [4, с. 304-305]. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11487 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тенденції розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001).pdf | 292,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.