Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11487
Назва: Тенденції розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001)
Автори: Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: початкова освіта
Україна
розвиток початкової освіти
організація початкової освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні
Бібліографічний опис: Гавриленко, Т. (2023). Тенденції розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001). Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2023 р., Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Київ: Компринт, 93-97.
Короткий огляд (реферат): Здійснений аналіз різних типів джерел показав, що розвиток початкової освіти в Україні у 1991–2001 рр. відбувався в контексті таких чинників: педагогічного (формування національної державної політики у сфері освіти; активний законотворчий процес; створення АПН України як наукового центру з розроблення методології, теорії та методики розвитку освіти; модернізація змісту освіти; пошук інноваційних методів і форм навчання; розширення міжнародних зв’язків), суспільно-політичного (творення суверенної держави, перехід від тоталітаризму до демократії) та соціально економічного (економічна криза, несприятлива демографічна ситуація, погіршення соціального захисту учасників освітнього процесу) [4, с. 304-305].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11487
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенденції розвитку початкової освіти в Україні (1991–2001).pdf292,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.