Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11478
Назва: Державні стандарти загальної середньої освіти (1991–2017) як інструмент збереження єдиного освітнього простору України
Автори: Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: державні стандарти
початкова школа
загальна середня освіта
єдиний освітній простір
Дата публікації: 2022
Видавництво: Антологія текстів з реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017)
Бібліографічний опис: Гавриленко Т. (2022). Державні стандарти загальної середньої освіти (1991–2017) як інструмент збереження єдиного освітнього простору України. Антологія текстів з реформування змісту загальної середньої освіти в Україні (1991–2017): хрестоматія / НАПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського; [упоряд.: Березівська Л. Д., Гавриленко Т. Л., Міхно О. П., Сухомлинська О. В. та ін.]. Вінниця : ТВОРИ, 194-197.
Короткий огляд (реферат): Питання стандартизації як стратегічне завдання реформування змісту освіти в незалежній Україні вперше окреслено в Державній національній програмі «Освіта» («Україна ХХІ століття») (1993). Проте його розв’язання відбувалося повільно. Розроблення державних стандартів загальноосвітньої підготовки учнів активізувалося з прийняттям у 1996 р. нового Закону України «Про освіту». Цього року колегією Міністерства освіти України затверджено Концепцію державного стандарту загальної середньої освіти, у якій визначалися суть і структура стандарту. Керували процесом розроблення державних стандартів від Міністерства освіти України О. Я. Савченко, від АПН України – С. У. Гончаренко, від НАН України – П. П. Толочко, від Інституту змісту і методів навчання Міністерства освіти України – О. І. Ляшенко.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11478
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.