Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-09-08T06:58:07Z-
dc.date.available2025-09-08T06:58:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКонотоп О.С. Педагогічні умови ефективного використання штучного інтелекту для формування у майбутніх учителів початкової школи іншомовної навчально-стратегічної компетентності // Proceedings of the scientific and pedagogical internship, (June 2 – July 13, 2025, 2025. Riga, the Republic of Latvia) : Scientific and pedagogical internship. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2025. P. 78-83.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11467-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано педагогічні умови ефективного використання штучного інтелекту (ШІ) для формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Визначено, що інтеграція ШІ в освітній процес сприяє персоналізації навчання, розвитку автономії здобувачів освіти та формуванню навичок самостійного конструювання знань. Досліджено такі педагогічні умови, як: розробка інтегрованих навчальних програм з елементами ШІ-інструментів, підготовка викладачів до роботи з технологіями ШІ, створення мотивувального та безпечного освітнього середовища, а також розробка системи оцінювання, яка враховує специфіку роботи з ШІ. Наведено практичні приклади застосування ШІ-інструментів (чат-ботів, віртуальних симуляторів, адаптивних платформ) для розвитку всіх складових навчально-стратегічної компетентності, що забезпечує підвищення ефективності іншомовної підготовки.en_US
dc.publisherProceedings of the scientific and pedagogical internshipen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectіншомовна навчально-стратегічна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectіншомовна освітаen_US
dc.subjectтехнології навчанняen_US
dc.titleПедагогічні умови ефективного використання штучного інтелекту для формування у майбутніх учителів початкової школи іншомовної навчально-стратегічної компетентностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конотоп_Педагогічні умови ефективного використання.pdf938,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.