Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСердюк, Г.В.-
dc.contributor.authorЯнченко, Віктор Олексійович-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2025-09-08T06:17:57Z-
dc.date.available2025-09-08T06:17:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСердюк Г. В., Янченко В. О., Мехед О. Б. Міждисциплінарні підходи в природничій освіті як модель взаємодії ліцею з університетом. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 237-241en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11466-
dc.description.abstractМодель взаємодії ліцею з університетом, заснована на міждисциплінарному підході, дозволяє органічно поєднувати навчальні програми, розширювати освітній простір для учнів та поглиблювати їхню науково-дослідницьку підготовку. Емпіричні результати дослідження свідчать про високу ефективність таких форм співпраці, як спільні лабораторні курси, наукові гуртки, проєктна діяльність, що реалізуються на базі партнерства між закладами освіти.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectінтегровані курсиen_US
dc.subjectприроднича освітаen_US
dc.subjectліцейen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.titleМіждисциплінарні підходи в природничій освіті як модель взаємодії ліцею з університетомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мехед_Міждисциплінарні підходи.pdf230,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.