Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11466
Назва: Міждисциплінарні підходи в природничій освіті як модель взаємодії ліцею з університетом
Автори: Сердюк, Г.В.
Янченко, Віктор Олексійович
Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: освітній процес
інтегровані курси
природнича освіта
ліцей
заклади вищої освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Сердюк Г. В., Янченко В. О., Мехед О. Б. Міждисциплінарні підходи в природничій освіті як модель взаємодії ліцею з університетом. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 237-241
Короткий огляд (реферат): Модель взаємодії ліцею з університетом, заснована на міждисциплінарному підході, дозволяє органічно поєднувати навчальні програми, розширювати освітній простір для учнів та поглиблювати їхню науково-дослідницьку підготовку. Емпіричні результати дослідження свідчать про високу ефективність таких форм співпраці, як спільні лабораторні курси, наукові гуртки, проєктна діяльність, що реалізуються на базі партнерства між закладами освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11466
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мехед_Міждисциплінарні підходи.pdf230,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.