Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПуліна, Ірина-
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-09-03T11:32:29Z-
dc.date.available2025-09-03T11:32:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІ. Пуліна, Ю. Грицун Риси неоромантизму в інструментальній музиці Юлії Грицун. Україна і Європа. Діалог культур: збірник наукових робіт учасників ХХХ всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди святкування фестивалю «Дні Ревуцького в Чернігові» (м. Чернігів, 20-21 лютого 2025 р.). Чернігів, 2025. С. 124-126.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11458-
dc.description.abstractНеоромантизм як музичний напрямок виник на рубежі ХІХ-ХХ століть, головною метою якого було відродження романтичних рис, як-то: високої емоційною насиченості та пристрасті, прагнучи передати складні внутрішні переживання; мелодичної виразності, тематична різноманітність якої дозволяє включати різні теми та мотиви, відображаючи широкий спектр настроїв та емоцій.en_US
dc.publisherУкраїна і Європа. Діалог культурen_US
dc.subjectнеоромантизмen_US
dc.subjectінструментальна музикаen_US
dc.subjectЮлія Грицунen_US
dc.subjectкомпозиторкаen_US
dc.titleРиси неоромантизму в інструментальній музиці Юлії Грицунen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Риси неоромантизму в інструментальній музиці Юлії Грицун.pdf333,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.