Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-09-03T11:14:56Z-
dc.date.available2025-09-03T11:14:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТ. Дорошенко Шляхи реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл. Україна і Європа. Діалог культур: збірник наукових робіт учасників ХХХ всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди святкування фестивалю «Дні Ревуцького в Чернігові» (м. Чернігів, 20-21 лютого 2025 р.). Чернігів, 2025. С. 44-48.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11453-
dc.description.abstractФункціонування і розвиток мистецької освіти характеризується значним впливом теорії цінностей на визначення форм і методів навчання. Цінності – це властивості буття, які створює людина, або які мають певне відношення до неї, це те, що може цінувати людина, що є для неї значущим і важливим. Цінності вивчає спеціальна галузь науки «аксіологія» – філософське дослідження природи духовних, моральних, естетичних та інших цінностей.en_US
dc.publisherУкраїна і Європа. Діалог культурen_US
dc.subjectаксіологічний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутні викладачі мистецьких шкілen_US
dc.titleШляхи реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкілen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.