Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11453
Назва: Шляхи реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: аксіологічний підхід
професійна підготовка
майбутні викладачі мистецьких шкіл
Дата публікації: 2025
Видавництво: Україна і Європа. Діалог культур
Бібліографічний опис: Т. Дорошенко Шляхи реалізації аксіологічного підходу у професійній підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл. Україна і Європа. Діалог культур: збірник наукових робіт учасників ХХХ всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди святкування фестивалю «Дні Ревуцького в Чернігові» (м. Чернігів, 20-21 лютого 2025 р.). Чернігів, 2025. С. 44-48.
Короткий огляд (реферат): Функціонування і розвиток мистецької освіти характеризується значним впливом теорії цінностей на визначення форм і методів навчання. Цінності – це властивості буття, які створює людина, або які мають певне відношення до неї, це те, що може цінувати людина, що є для неї значущим і важливим. Цінності вивчає спеціальна галузь науки «аксіологія» – філософське дослідження природи духовних, моральних, естетичних та інших цінностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11453
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.