Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11444
Назва: | Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1920-х роках: розстановка акцентів |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | іспанський лекційний дискурс іспанські освітяни соціальна педагогіка соціально-педагогічна проблематика лекційні промови наукове товариство |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Boston, USA: Golden Quill Publishing |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1920-х роках: розстановка акцентів. International scientific and practical conference “Science, Education and Technology in the Digital Era: Status, Challenges and Priorities for Modernization”: conference proceedings (Boston, USA, July 2, 2025). Boston, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 24–27. |
Короткий огляд (реферат): | Іспанський лекційний педагогічний дискурс 1920-х років пронизаний рефлексіями стосовно соціально-педагогічної науки, її витоків, предметного поля, видатних представників. 18 травня 1921 року на зібранні Барселонського Товариства Друзів просвітництва сеньйор Едуардо Вінсенті (Eduardo Vincenti) представив доповідь на тему “Педагогічні питання: початкова школа, трудова школа та університет”. У своїй промові освітянин підкреслював, що сучасна школа має здійснювати передусім громадянське, соціальне, моральне та розумове виховання; від початкової освіти до університетської людина має набувати трудових навичок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11444 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зайченко_Іспанський лекційний дискурс у 1920-х роках.pdf | 165,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.