Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11444
Назва: Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1920-х роках: розстановка акцентів
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: іспанський лекційний дискурс
іспанські освітяни
соціальна педагогіка
соціально-педагогічна проблематика
лекційні промови
наукове товариство
Дата публікації: 2025
Видавництво: Boston, USA: Golden Quill Publishing
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1920-х роках: розстановка акцентів. International scientific and practical conference “Science, Education and Technology in the Digital Era: Status, Challenges and Priorities for Modernization”: conference proceedings (Boston, USA, July 2, 2025). Boston, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 24–27.
Короткий огляд (реферат): Іспанський лекційний педагогічний дискурс 1920-х років пронизаний рефлексіями стосовно соціально-педагогічної науки, її витоків, предметного поля, видатних представників. 18 травня 1921 року на зібранні Барселонського Товариства Друзів просвітництва сеньйор Едуардо Вінсенті (Eduardo Vincenti) представив доповідь на тему “Педагогічні питання: початкова школа, трудова школа та університет”. У своїй промові освітянин підкреслював, що сучасна школа має здійснювати передусім громадянське, соціальне, моральне та розумове виховання; від початкової освіти до університетської людина має набувати трудових навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11444
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Іспанський лекційний дискурс у 1920-х роках.pdf165,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.