Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11442
Назва: Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1910-х роках
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: іспанський лекційний дискурс
іспанські освітяни
соціальна педагогіка
лекційні промови
соціально-педагогічна проблематика
наукове товариство
Дата публікації: 2025
Видавництво: Актуальні проблеми науки, освіти і технологій в XXI столітті: збірник тез
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1910-х роках. Актуальні проблеми науки, освіти і технологій в XXI столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 19 червня 2025 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2025. С. 32–35.
Короткий огляд (реферат): Упродовж 1910-х років в Іспанії проводилися численні лекції (переважно у наукових товариствах), присвячені соціальній педагогіці – новітньому науковому напряму. Повідомлення про ці заходи широко висвітлювалися в пресі. 12 березня 1910 року у знаменному величному дискурсі “Соціальна педагогіка як політична програма” Хосе Ортега-і-Гассет (Jose Ortega y Gasset) на зібранні наукового товариства “El Sitio” у м. Більбао проголошував: “соціальна проблема є за сутністю педагогічною”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11442
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Іспанський лекційний дискурс у 1910-х роках.pdf181,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.