Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-09-02T12:05:12Z-
dc.date.available2025-09-02T12:05:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1910-х роках. Актуальні проблеми науки, освіти і технологій в XXI столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 19 червня 2025 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2025. С. 32–35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11442-
dc.description.abstractУпродовж 1910-х років в Іспанії проводилися численні лекції (переважно у наукових товариствах), присвячені соціальній педагогіці – новітньому науковому напряму. Повідомлення про ці заходи широко висвітлювалися в пресі. 12 березня 1910 року у знаменному величному дискурсі “Соціальна педагогіка як політична програма” Хосе Ортега-і-Гассет (Jose Ortega y Gasset) на зібранні наукового товариства “El Sitio” у м. Більбао проголошував: “соціальна проблема є за сутністю педагогічною”.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми науки, освіти і технологій в XXI столітті: збірник тезen_US
dc.subjectіспанський лекційний дискурсen_US
dc.subjectіспанські освітяниen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectлекційні промовиen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна проблематикаen_US
dc.subjectнаукове товариствоen_US
dc.titleІспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1910-х рокахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Іспанський лекційний дискурс у 1910-х роках.pdf181,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.