Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11440
Назва: Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку на межі ХІХ – ХХ століть
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: іспанський лекційний дискурс
іспанські освітяни
соціальна педагогіка
соціальне виховання
соціально-педагогічна проблематика
лекційні промови
Дата публікації: 2025
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку на межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2025. № 84. Т. 1. С. 14–18.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено приклади публічних лекцій іспанських освітян, проведених у 1880–1920-х роках (переважно у наукових товариствах) та присвячених новітньому науковому напряму – соціальній педагогіці. Показано, що на межі ХІХ–ХХ століть у численних лекційних промовах іспанськими освітянами порушувалися питання стосовно соціальної педагогіки. У лекційному дискурсі Хосе Ортеги-і-Гассета, Луїса де Сулуети, Фелікса Марті Альпера, Руфіно Бланко, Марії Карбонель Санчес, Сезара Сіліо, Антоніо Ройо Вільянови, Марії де Маесту та багатьох інших освітян здійснювався аналіз різних соціально-педагогічних аспектів, зокрема, факторів та інституцій соціального виховання, соціально-виховної функції школи, цілей громадянського виховання, ціннісного значення суспільної солідарності тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11440
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Іспанський лекційний дискурс.pdf158,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.