Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11440
Назва: | Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку на межі ХІХ – ХХ століть |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | іспанський лекційний дискурс іспанські освітяни соціальна педагогіка соціальне виховання соціально-педагогічна проблематика лекційні промови |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку на межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка. 2025. № 84. Т. 1. С. 14–18. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено приклади публічних лекцій іспанських освітян, проведених у 1880–1920-х роках (переважно у наукових товариствах) та присвячених новітньому науковому напряму – соціальній педагогіці. Показано, що на межі ХІХ–ХХ століть у численних лекційних промовах іспанськими освітянами порушувалися питання стосовно соціальної педагогіки. У лекційному дискурсі Хосе Ортеги-і-Гассета, Луїса де Сулуети, Фелікса Марті Альпера, Руфіно Бланко, Марії Карбонель Санчес, Сезара Сіліо, Антоніо Ройо Вільянови, Марії де Маесту та багатьох інших освітян здійснювався аналіз різних соціально-педагогічних аспектів, зокрема, факторів та інституцій соціального виховання, соціально-виховної функції школи, цілей громадянського виховання, ціннісного значення суспільної солідарності тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11440 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зайченко_Іспанський лекційний дискурс.pdf | 158,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.