Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1144| Назва: | Педагогічні умови ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики |
| Автори: | Лисенко, Людмила Леонідівна |
| Ключові слова: | майбутні учителі фізичної культури креативно-інноваційна діяльність здатність педагогічна практика педагогічні умови |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Лисенко Л. Л. Педагогічні умови ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 129. Т. 2 С. 193-196. |
| Короткий огляд (реферат): | В статті представлено результати дослідження пошуку дієвих шляхів забезпечення формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики. Висвітлюються проблеми і недоліки, які суттєво знижують ефективність їх підготовки в даному аспекті. На основі аналізу літературних джерел та багаторічних спостережень за процесом педагогічної практики майбутніх фахівців у галузі фізичної культури і спорту обґрунтувано педагогічні умови, які впливають на формування у них здатності до креативно-інноваційної діяльності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1144 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.