Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1144
Назва: Педагогічні умови ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики
Автори: Лисенко, Людмила Леонідівна
Ключові слова: майбутні учителі фізичної культури
креативно-інноваційна діяльність
здатність
педагогічна практика
педагогічні умови
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Лисенко Л. Л. Педагогічні умови ефективності формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 129. Т. 2 С. 193-196.
Короткий огляд (реферат): В статті представлено результати дослідження пошуку дієвих шляхів забезпечення формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі педагогічної практики. Висвітлюються проблеми і недоліки, які суттєво знижують ефективність їх підготовки в даному аспекті. На основі аналізу літературних джерел та багаторічних спостережень за процесом педагогічної практики майбутніх фахівців у галузі фізичної культури і спорту обґрунтувано педагогічні умови, які впливають на формування у них здатності до креативно-інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1144
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.