Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11439
Назва: Теоретичне обґрунтування дистанційного навчання як форми підвищення ефективності освітнього процесу вищої школи
Автори: Носовець, Наталія Михайлівна
Полетай, Олена Михайлівна
Калмиков, Олександр
Ключові слова: дистанційне навчання
засоби реалізації дистанційного навчання
інформаційні комп’ютерні технології
освітній процес у вищій школі
Дата публікації: 2025
Видавництво: Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія
Бібліографічний опис: Носовець Н., Полетай О., Калмиков О. Теоретичне обґрунтування дистанційного навчання як форми підвищення ефективності освітнього процесу вищої школи. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Випуск 3. 2025. Чернігів : Десна Поліграф, 2025. С. 28-50.
Короткий огляд (реферат): Заклади вищої освіти різного рівня акредитації активно впроваджують дистанційну освіту у зв’язку із російсько-українською війною та введенням воєнного стану в нашій країні та забороною відвідувати заклади освіти, щоб зберегти життя й здоров’я як здобувачів вищої освіти, так і науково-педагогічних працівників. Дистанційна форма навчання є способом здобуття вищої освіти та складником системи вищої освіти, що передбачає вивчення всіх освітніх компонентів відповідно до спеціальності, курсів і навчальних планів. Для ефективного функціонування дистанційного навчання необхідні ефективна методика навчання, спеціально розроблені курси, належне технічне забезпечення, підготовлені науково-педагогічні працівники.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11439
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.