Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437
Назва: Теорія і методика професійної освіти
Автори: Грищенко, Світлана Владиславівна
Лілік, Ольга Олександрівна
Бужина, І. В.
Завидівська, Н. Н.
Завидівська, О. І.
Ключові слова: професійна освіта в Україні
вища юридична освіта
дистанційне навчання
інформаційні комп’ютерні технології
професійна підготовка соціальних працівників
соціальний супровід неповнолітніх
медіація
іноземна мова
навчання гри на фортепіано
мовно-літературна галузь
технічна освіта
правова культура
громадянськопатріотичне виховання
безпека праці
Дата публікації: 2025
Видавництво: Чернігів : Десна Поліграф
Бібліографічний опис: Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Випуск 3. 2025. Чернігів : Десна Поліграф, 2025. 272 с.
Короткий огляд (реферат): У колективній монографії розкрито теоретичні і методичні засади різних аспектів професійної освіти в Україні: висвітлено кримінально-правову норму в механізмі кримінально-правового регулювання в процесі реформування вищої юридичної освіти; розкрито взаємодію медіації як компонента у процесі вивчення іноземної мови; схарактеризовано підготовку здобувачів вищої освіти спеціальності «соціальна робота» до фахової діяльності у спеціалізованих службах з профілактики правопорушень; обгрунтовано дистанційне навчання як форму підвищення ефективності освітнього процесу вищої школи; проаналізовано початковий етап навчання грі на фортепіано в мистецьких школах; на основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено стратегії застосування здоров’язбережувальних технологій на уроках мовно-літературної галузі; висвітлено шляхи актуалізації досвіду формування правової культури українського народу в сучасних умовах; проаналізовано розвиток технічної освіти в національній шкільній системі в Англії (1870–1914 рр.); охарактеризовано методологію освітніх парадигм в контексті розвитку професійної освіти; визначено сутність громадянської зрілості в процесі громадянсько-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти України; проаналізовано організацію охорони праці в закладах вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теорія і методика професійної освіти.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.