Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorБужина, І. В.-
dc.contributor.authorЗавидівська, Н. Н.-
dc.contributor.authorЗавидівська, О. І.-
dc.date.accessioned2025-09-02T11:02:43Z-
dc.date.available2025-09-02T11:02:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТеорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Випуск 3. 2025. Чернігів : Десна Поліграф, 2025. 272 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437-
dc.description.abstractУ колективній монографії розкрито теоретичні і методичні засади різних аспектів професійної освіти в Україні: висвітлено кримінально-правову норму в механізмі кримінально-правового регулювання в процесі реформування вищої юридичної освіти; розкрито взаємодію медіації як компонента у процесі вивчення іноземної мови; схарактеризовано підготовку здобувачів вищої освіти спеціальності «соціальна робота» до фахової діяльності у спеціалізованих службах з профілактики правопорушень; обгрунтовано дистанційне навчання як форму підвищення ефективності освітнього процесу вищої школи; проаналізовано початковий етап навчання грі на фортепіано в мистецьких школах; на основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено стратегії застосування здоров’язбережувальних технологій на уроках мовно-літературної галузі; висвітлено шляхи актуалізації досвіду формування правової культури українського народу в сучасних умовах; проаналізовано розвиток технічної освіти в національній шкільній системі в Англії (1870–1914 рр.); охарактеризовано методологію освітніх парадигм в контексті розвитку професійної освіти; визначено сутність громадянської зрілості в процесі громадянсько-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти України; проаналізовано організацію охорони праці в закладах вищої освіти.en_US
dc.publisherЧернігів : Десна Поліграфen_US
dc.subjectпрофесійна освіта в Україніen_US
dc.subjectвища юридична освітаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectінформаційні комп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка соціальних працівниківen_US
dc.subjectсоціальний супровід неповнолітніхen_US
dc.subjectмедіаціяen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectнавчання гри на фортепіаноen_US
dc.subjectмовно-літературна галузьen_US
dc.subjectтехнічна освітаen_US
dc.subjectправова культураen_US
dc.subjectгромадянськопатріотичне вихованняen_US
dc.subjectбезпека праціen_US
dc.titleТеорія і методика професійної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теорія і методика професійної освіти.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.