Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Бужина, І. В. | - |
dc.contributor.author | Завидівська, Н. Н. | - |
dc.contributor.author | Завидівська, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-02T11:02:43Z | - |
dc.date.available | 2025-09-02T11:02:43Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Випуск 3. 2025. Чернігів : Десна Поліграф, 2025. 272 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437 | - |
dc.description.abstract | У колективній монографії розкрито теоретичні і методичні засади різних аспектів професійної освіти в Україні: висвітлено кримінально-правову норму в механізмі кримінально-правового регулювання в процесі реформування вищої юридичної освіти; розкрито взаємодію медіації як компонента у процесі вивчення іноземної мови; схарактеризовано підготовку здобувачів вищої освіти спеціальності «соціальна робота» до фахової діяльності у спеціалізованих службах з профілактики правопорушень; обгрунтовано дистанційне навчання як форму підвищення ефективності освітнього процесу вищої школи; проаналізовано початковий етап навчання грі на фортепіано в мистецьких школах; на основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено стратегії застосування здоров’язбережувальних технологій на уроках мовно-літературної галузі; висвітлено шляхи актуалізації досвіду формування правової культури українського народу в сучасних умовах; проаналізовано розвиток технічної освіти в національній шкільній системі в Англії (1870–1914 рр.); охарактеризовано методологію освітніх парадигм в контексті розвитку професійної освіти; визначено сутність громадянської зрілості в процесі громадянсько-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти України; проаналізовано організацію охорони праці в закладах вищої освіти. | en_US |
dc.publisher | Чернігів : Десна Поліграф | en_US |
dc.subject | професійна освіта в Україні | en_US |
dc.subject | вища юридична освіта | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | інформаційні комп’ютерні технології | en_US |
dc.subject | професійна підготовка соціальних працівників | en_US |
dc.subject | соціальний супровід неповнолітніх | en_US |
dc.subject | медіація | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | навчання гри на фортепіано | en_US |
dc.subject | мовно-літературна галузь | en_US |
dc.subject | технічна освіта | en_US |
dc.subject | правова культура | en_US |
dc.subject | громадянськопатріотичне виховання | en_US |
dc.subject | безпека праці | en_US |
dc.title | Теорія і методика професійної освіти | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Монографія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія і методика професійної освіти.pdf | 1,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.