Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437| Назва: | Теорія і методика професійної освіти | 
| Автори: | Грищенко, Світлана Владиславівна Лілік, Ольга Олександрівна Бужина, І. В. Завидівська, Н. Н. Завидівська, О. І. | 
| Ключові слова: | професійна освіта в Україні вища юридична освіта дистанційне навчання інформаційні комп’ютерні технології професійна підготовка соціальних працівників соціальний супровід неповнолітніх медіація іноземна мова навчання гри на фортепіано мовно-літературна галузь технічна освіта правова культура громадянськопатріотичне виховання безпека праці | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Видавництво: | Чернігів : Десна Поліграф | 
| Бібліографічний опис: | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Випуск 3. 2025. Чернігів : Десна Поліграф, 2025. 272 с. | 
| Короткий огляд (реферат): | У колективній монографії розкрито теоретичні і методичні засади різних аспектів професійної освіти в Україні: висвітлено кримінально-правову норму в механізмі кримінально-правового регулювання в процесі реформування вищої юридичної освіти; розкрито взаємодію медіації як компонента у процесі вивчення іноземної мови; схарактеризовано підготовку здобувачів вищої освіти спеціальності «соціальна робота» до фахової діяльності у спеціалізованих службах з профілактики правопорушень; обгрунтовано дистанційне навчання як форму підвищення ефективності освітнього процесу вищої школи; проаналізовано початковий етап навчання грі на фортепіано в мистецьких школах; на основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено стратегії застосування здоров’язбережувальних технологій на уроках мовно-літературної галузі; висвітлено шляхи актуалізації досвіду формування правової культури українського народу в сучасних умовах; проаналізовано розвиток технічної освіти в національній шкільній системі в Англії (1870–1914 рр.); охарактеризовано методологію освітніх парадигм в контексті розвитку професійної освіти; визначено сутність громадянської зрілості в процесі громадянсько-патріотичного виховання здобувачів вищої освіти України; проаналізовано організацію охорони праці в закладах вищої освіти. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11437 | 
| Розташовується у зібраннях: | Монографія | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Теорія і методика професійної освіти.pdf | 1,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

