Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11433
Назва: | Дидактична гра як фактор розвитку емоційного і соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Машкова, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | дидактична гра молодший шкільний вік розвиток дітей ігрова діяльність інтерактивні методи навчання соціальна адаптація |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Машкова В. О. Дидактична гра як фактор розвитку емоційного і соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VІ курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. філол. н., доцент Н.П. Нікітіна / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2024. 89 с. |
Короткий огляд (реферат): | У межах проведеного дослідження підкреслюється значення дидактичних ігор для розвитку емоційного й соціального інтелекту. Також акцентується увага на ключових аспектах вибору ігор для дітей молодшого шкільного віку, зокрема на їх відповідності віковим та психічним особливостям дітей, а також на інтерактивністю та різноманітністю ігор. Це, в свою чергу, дозволяє організувати навчальний процес так, щоб він не тільки сприяв розвитку когнітивних навичок, але й ефективно формував емоційні та соціальні компетенції учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11433 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Машкова_Дидактична гра як фактор розвитку.pdf | 1,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.