Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашкова, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-09-01T11:13:08Z-
dc.date.available2025-09-01T11:13:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМашкова В. О. Дидактична гра як фактор розвитку емоційного і соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VІ курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. філол. н., доцент Н.П. Нікітіна / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2024. 89 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11433-
dc.description.abstractУ межах проведеного дослідження підкреслюється значення дидактичних ігор для розвитку емоційного й соціального інтелекту. Також акцентується увага на ключових аспектах вибору ігор для дітей молодшого шкільного віку, зокрема на їх відповідності віковим та психічним особливостям дітей, а також на інтерактивністю та різноманітністю ігор. Це, в свою чергу, дозволяє організувати навчальний процес так, щоб він не тільки сприяв розвитку когнітивних навичок, але й ефективно формував емоційні та соціальні компетенції учнів.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдидактична граen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectрозвиток дітейen_US
dc.subjectігрова діяльністьen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectсоціальна адаптаціяen_US
dc.titleДидактична гра як фактор розвитку емоційного і соціального інтелекту дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Машкова_Дидактична гра як фактор розвитку.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.