Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11433
Назва: Дидактична гра як фактор розвитку емоційного і соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку
Автори: Машкова, Валентина Олександрівна
Ключові слова: дидактична гра
молодший шкільний вік
розвиток дітей
ігрова діяльність
інтерактивні методи навчання
соціальна адаптація
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Машкова В. О. Дидактична гра як фактор розвитку емоційного і соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VІ курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. філол. н., доцент Н.П. Нікітіна / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2024. 89 с.
Короткий огляд (реферат): У межах проведеного дослідження підкреслюється значення дидактичних ігор для розвитку емоційного й соціального інтелекту. Також акцентується увага на ключових аспектах вибору ігор для дітей молодшого шкільного віку, зокрема на їх відповідності віковим та психічним особливостям дітей, а також на інтерактивністю та різноманітністю ігор. Це, в свою чергу, дозволяє організувати навчальний процес так, щоб він не тільки сприяв розвитку когнітивних навичок, але й ефективно формував емоційні та соціальні компетенції учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11433
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Машкова_Дидактична гра як фактор розвитку.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.