Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1141| Назва: | Організаційно-педагогічні умови становлення професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення теорії і методики фізичного виховання |
| Автори: | Лисенко, Людмила Леонідівна |
| Ключові слова: | майбутні учителі фізичної культури креативно-інноваційна діяльність теорія і методика фізичного виховання |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова |
| Бібліографічний опис: | Лисенко Л. Л. Організаційно-педагогічні умови становлення професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення теорії і методики фізичного виховання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт / За ред. Г.М. Арзютова. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 3К (56). № 15. С. 219-223. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється аналіз досліджень, який включав діагностику результатів дидактичного процесу в теорії і методиці фізичного виховання. Визначено рівень знань студентів з даної дисципліни, встановлена певна залежність якості їх знань від типу і змісту дидактичних завдань. На основі детального аналізу результатів дослідження обґрунтовано організаційно-педагогічні умови становлення професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення теорії і методики фізичного виховання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1141 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.