Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T16:48:10Z-
dc.date.available2020-03-25T16:48:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л. Організаційно-педагогічні умови становлення професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення теорії і методики фізичного виховання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт / За ред. Г.М. Арзютова. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 3К (56). № 15. С. 219-223.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1141-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється аналіз досліджень, який включав діагностику результатів дидактичного процесу в теорії і методиці фізичного виховання. Визначено рівень знань студентів з даної дисципліни, встановлена певна залежність якості їх знань від типу і змісту дидактичних завдань. На основі детального аналізу результатів дослідження обґрунтовано організаційно-педагогічні умови становлення професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення теорії і методики фізичного виховання.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриen_US
dc.subjectкреативно-інноваційна діяльністьen_US
dc.subjectтеорія і методика фізичного вихованняen_US
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови становлення професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення теорії і методики фізичного вихованняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.