Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11401
Назва: Методика використання інтерактивних технологій у процесі навчання української мови у початковій школі
Автори: Макаренко, Анна Валеріївна
Ключові слова: інтерактивні технології
класифікація інтерактивних технологій
модель інтерактивних технологій
експеримент
українська мова
початкова школа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Макаренко А. В. Методика використання інтерактивних технологій у процесі навчання української мови у початковій школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. пед. н., доцент О.С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 80 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено методику використання інтерактивних технологій у процесі навчання української мови у початковій школі. Актуальність роботи зумовлена її зорієнтованістю на використання інтерактивних технологій у початковій школі відповідно до концепції Нової української школи. У роботі описано класифікації інтерактивних технологій, їх вплив на розвиток креативності, творчості і критичного мислення, а також роль у формуванні мовної та комунікативної компетентностей. Зокрема, сформульовано модель інтерактивного навчання та підтверджено ефективність впровадження методики інтерактивного навчання експериментом, проведеним у ході цього дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11401
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко_Методика використання інтерактивних.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.