Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11401
Назва: | Методика використання інтерактивних технологій у процесі навчання української мови у початковій школі |
Автори: | Макаренко, Анна Валеріївна |
Ключові слова: | інтерактивні технології класифікація інтерактивних технологій модель інтерактивних технологій експеримент українська мова початкова школа |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Макаренко А. В. Методика використання інтерактивних технологій у процесі навчання української мови у початковій школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. пед. н., доцент О.С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі досліджено методику використання інтерактивних технологій у процесі навчання української мови у початковій школі. Актуальність роботи зумовлена її зорієнтованістю на використання інтерактивних технологій у початковій школі відповідно до концепції Нової української школи. У роботі описано класифікації інтерактивних технологій, їх вплив на розвиток креативності, творчості і критичного мислення, а також роль у формуванні мовної та комунікативної компетентностей. Зокрема, сформульовано модель інтерактивного навчання та підтверджено ефективність впровадження методики інтерактивного навчання експериментом, проведеним у ході цього дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11401 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Макаренко_Методика використання інтерактивних.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.