Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11399
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грибань, Анна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-19T11:22:47Z | - |
dc.date.available | 2025-08-19T11:22:47Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Грибань А. А. Методика організації та проведення дидактичних ігор як засобу розвитку пізнавальної активності учнів на уроках української мови в початковій школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. пед. н., доцент О.С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мов та методики їх викладання. Чернігів, 2024. 134 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11399 | - |
dc.description.abstract | Проблема розвитку пізнавальної активності учнів є однією з найбільш актуальних у сучасній освіті. У початковій школі важливим завданням є не лише засвоєння знань, а й розвиток здатності дітей до активної пізнавальної діяльності. Враховуючи швидкий розвиток методик навчання та сучасні вимоги до навчального процесу, зростає необхідність у використанні інноваційних технологій, серед яких важливу роль займають дидактичні ігри. Вони допомагають активізувати учнів, сприяють розвитку мовленнєвих навичок, а також підвищують зацікавленість до навчання. Методика організації та проведення таких ігор на уроках української мови є недостатньо вивченою, що визначає актуальність даного дослідження. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | дидактичні ігри | en_US |
dc.subject | пізнавальна активність | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | українська мова | en_US |
dc.subject | методика викладання | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | мовленнєві навички | en_US |
dc.subject | інтерактивне навчання | en_US |
dc.title | Методика організації та проведення дидактичних ігор як засобу розвитку пізнавальної активності учнів на уроках української мови в початковій школі | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Грибань_Методика організації та проведення.pdf | 2,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.