Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11398
Назва: Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодших школярів на уроках української мови в умовах НУШ
Автори: Баєва, Марина Володимирівна
Ключові слова: розумове виховання
розумовий розвиток
молодші школярі
урок української мови
дидактична гра
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Баєва М. В. Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодших школярів на уроках української мови в умовах НУШ : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки ІІ курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. пед. н., доцент О.С. Конотоп / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 66 с.
Короткий огляд (реферат): У першому розділі розкрито сутність понять «розумове виховання» і «розумовий розвиток»; охарактеризовано особливості розумового розвитку молодших школярів на уроках української мови у 1 класі. У наступному підрозділі розглянемо особливості розумового розвитку молодших школярів на уроках української мови. Сучасна методика навчання української мови в початковій школі акцентує увагу на застосуванні інноваційних підходів до навчання, визначенні нових методів навчання молодших школярів. У другому розділі розкривається роль дидактичних ігор у розумовому розвитку молодших школярів у початковій школі та представлена методика застосування дидактичних ігор як засобу розумового розвитку молодших школярів на уроках української мови у 1 класі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11398
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баєва_Дидактична гра як засіб розумового розвитку.pdf945,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.