Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11386
Назва: | Стандартизація як провідна тенденція розвитку змісту початкової освіти в перше десятиліття незалежності України (1996 – 2001) |
Автори: | Гавриленко, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | стандартизація початкова освіта Україна реформування змісту освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Дніпро |
Бібліографічний опис: | Гавриленко Т. Л. Стандартизація як провідна тенденція розвитку змісту початкової освіти в перше десятиліття незалежності України (1996 – 2001). Роль інновацій як чинника розвитку освітнього простору : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 26 березня 2021 р). Дніпро : Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. С. 6 – 8. |
Короткий огляд (реферат): | Питання стандартизації як стратегічне завдання реформування змісту освіти в незалежній Україні вперше було окреслено в Державній національній програмі “Освіта” (“Україна ХХІ століття”) (1993). Проте його розв’язання відбувалося повільно. Розроблення державних стандартів загальноосвітньої підготовки учнів активізувалося з прийняттям у 1996 р. нового Закону України “Про освіту”. Цього року колегією Міністерства освіти України було затверджено Концепцію державного стандарту загальної середньої освіти, у якій визначалися суть і структура стандарту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11386 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гавриленко_Стандартизація як провідна тенденція.pdf | 203,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.