Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-08-18T12:16:19Z-
dc.date.available2025-08-18T12:16:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Стандартизація як провідна тенденція розвитку змісту початкової освіти в перше десятиліття незалежності України (1996 – 2001). Роль інновацій як чинника розвитку освітнього простору : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 26 березня 2021 р). Дніпро : Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. С. 6 – 8.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11386-
dc.description.abstractПитання стандартизації як стратегічне завдання реформування змісту освіти в незалежній Україні вперше було окреслено в Державній національній програмі “Освіта” (“Україна ХХІ століття”) (1993). Проте його розв’язання відбувалося повільно. Розроблення державних стандартів загальноосвітньої підготовки учнів активізувалося з прийняттям у 1996 р. нового Закону України “Про освіту”. Цього року колегією Міністерства освіти України було затверджено Концепцію державного стандарту загальної середньої освіти, у якій визначалися суть і структура стандарту.en_US
dc.publisherДніпроen_US
dc.subjectстандартизаціяen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectреформування змісту освітиen_US
dc.titleСтандартизація як провідна тенденція розвитку змісту початкової освіти в перше десятиліття незалежності України (1996 – 2001)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавриленко_Стандартизація як провідна тенденція.pdf203,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.