Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11384
Назва: Реформування змісту початкової освіти в незалежній Україні: історіографічна база дослідження
Автори: Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: реформування
початкова освіта
Україна
історіографія
освіта
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Гавриленко Т. Л. Реформування змісту початкової освіти в незалежній Україні: історіографічна база дослідження. В: Звітна науково-практична конференція «Інформаційне забезпечення сфери освіти та науки»: матеріали звітної науково-практичної конференції, 22 грудня 2020 р., м. Київ, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Київ, 2020. С. 29-31.
Короткий огляд (реферат): Перегляд та оновлення змісту освіти – одвічна й масштабна педагогічна проблема, що особливо загострюється у періоди суспільно-політичних і соціально-економічних зрушень. Одним із таких в історії України є кінець ХХ – початок ХХІ ст., позначений національно-державним відродженням, формуванням нової політичної, економічної та соціальної систем, що мало помітний вплив на розвиток шкільної освіти, зокрема її початкової ланки. Увага науковців і практиків у цей час була сфокусована на реформуванні змісту початкової освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11384
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавриленко_Реформування змісту початкової освіти.pdf249,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.