Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11384
Назва: | Реформування змісту початкової освіти в незалежній Україні: історіографічна база дослідження |
Автори: | Гавриленко, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | реформування початкова освіта Україна історіографія освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Гавриленко Т. Л. Реформування змісту початкової освіти в незалежній Україні: історіографічна база дослідження. В: Звітна науково-практична конференція «Інформаційне забезпечення сфери освіти та науки»: матеріали звітної науково-практичної конференції, 22 грудня 2020 р., м. Київ, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Київ, 2020. С. 29-31. |
Короткий огляд (реферат): | Перегляд та оновлення змісту освіти – одвічна й масштабна педагогічна проблема, що особливо загострюється у періоди суспільно-політичних і соціально-економічних зрушень. Одним із таких в історії України є кінець ХХ – початок ХХІ ст., позначений національно-державним відродженням, формуванням нової політичної, економічної та соціальної систем, що мало помітний вплив на розвиток шкільної освіти, зокрема її початкової ланки. Увага науковців і практиків у цей час була сфокусована на реформуванні змісту початкової освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11384 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гавриленко_Реформування змісту початкової освіти.pdf | 249,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.