Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-08-18T11:38:18Z-
dc.date.available2025-08-18T11:38:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л. Реформування змісту початкової освіти в незалежній Україні: історіографічна база дослідження. В: Звітна науково-практична конференція «Інформаційне забезпечення сфери освіти та науки»: матеріали звітної науково-практичної конференції, 22 грудня 2020 р., м. Київ, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Київ, 2020. С. 29-31.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11384-
dc.description.abstractПерегляд та оновлення змісту освіти – одвічна й масштабна педагогічна проблема, що особливо загострюється у періоди суспільно-політичних і соціально-економічних зрушень. Одним із таких в історії України є кінець ХХ – початок ХХІ ст., позначений національно-державним відродженням, формуванням нової політичної, економічної та соціальної систем, що мало помітний вплив на розвиток шкільної освіти, зокрема її початкової ланки. Увага науковців і практиків у цей час була сфокусована на реформуванні змісту початкової освіти.en_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectреформуванняen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectісторіографіяen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.titleРеформування змісту початкової освіти в незалежній Україні: історіографічна база дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавриленко_Реформування змісту початкової освіти.pdf249,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.