Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorНизовець-Кропта, О.А.-
dc.date.accessioned2025-08-13T11:47:54Z-
dc.date.available2025-08-13T11:47:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О., Низовець-Кропта О.А. Розуміння практики супервізії в роботі психологів закладів освіти в умовах війни. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2024. Том 35 (74). №5. С. 30-36. URL: https://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/5_2024/7.pdfen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11377-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі психологічної практики – супервізії як методу підвищення професійної ефективності спеціаліста. Розкривається стан супервізійної практики у вітчизняній науці, окреслюються локальні проблеми, які перешкоджають ефективному й результативному її впровадженню. Акцент робиться на аналізі досліджень, які засвідчують, що: практика супервізії в Україні залишається малодослідженою сферою психологічної діяльності; статус інституту супервізорства чітко не диференційований; розуміння феноменології процесу супервізії самими психологами-практиками майже не розкривається.en_US
dc.publisherВчені записки ТНУ імені В.І. Вернадськогоen_US
dc.subjectсупервізіяen_US
dc.subjectсупервізійна групаen_US
dc.subjectінтервізійна групаen_US
dc.subjectдосвід супервізантаen_US
dc.subjectвдосконалення професійної майстерності психологаen_US
dc.titleРозуміння практики супервізії в роботі психологів закладів освіти в умовах війниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ляховець_Розуміння практики супервізії.pdf289,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.