Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11336
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кміть, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-24T07:35:07Z | - |
dc.date.available | 2025-07-24T07:35:07Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Кміть О.В. Навчання аудіювання англійською мовою україномовних студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу. Вісник Київського славістичного університету: збірник наукових праць. Київ : КСУ, 2004. № 17. С. 167-175. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11336 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі формування англомовної спеціалізованої компетентності в аудіюванні студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу. Проведене дослідження дозволило визначити три основні умови, дотримання яких сприяє комунікативній організації навчальної діяльності студентів-міжнародників в аудіюванні. Перша умова передбачає використання в процесі навчання аудіювання автентичних, комунікативно-спрямованих аудіотекстів, відповідних ситуаціям і темам професійної сфери усної форми спілкування фахівців у галузі міжнародних відносин, текстового матеріалу, що характеризується доступністю за змістом, характером мовного матеріалу і темпом мовлення, а також новизною та пізнавальною цінністю інформації. Друга умова полягає у чіткому визначенні номенклатури аудитивних умінь, що повинні сформуватися. Достатній рівень сформованості цих умінь буде свідчити про відповідний рівень спеціалізованої компетенції в аудіюванні, в досягненні якого і полягає мета навчання цього виду мовленнєвої діяльності студентів. Третя умова, пов’язана з реалізацією комунікативного підходу, передбачає комунікативний характер використовуваних у навчальному процесі вправ для формування та розвитку механізмів аудіювання, аудитивних навичок та вмінь. | en_US |
dc.publisher | Вісник Київського славістичного університету | en_US |
dc.subject | спеціалізована компетентність в аудіюванні | en_US |
dc.subject | автентичні | en_US |
dc.subject | комунікативно-спрямовані аудіотексти | en_US |
dc.subject | номенклатура аудитивних умінь | en_US |
dc.subject | вправи для формування та розвитку механізмів аудіювання | en_US |
dc.subject | аудитивних навичок та вмінь | en_US |
dc.subject | студенти-міжнародники | en_US |
dc.title | Навчання аудіювання англійською мовою україномовних студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Навчання аудіювання англійською мовою україномовних студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу.pdf | 5,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.