Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-07-24T07:35:07Z-
dc.date.available2025-07-24T07:35:07Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКміть О.В. Навчання аудіювання англійською мовою україномовних студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу. Вісник Київського славістичного університету: збірник наукових праць. Київ : КСУ, 2004. № 17. С. 167-175.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11336-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування англомовної спеціалізованої компетентності в аудіюванні студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходу. Проведене дослідження дозволило визначити три основні умови, дотримання яких сприяє комунікативній організації навчальної діяльності студентів-міжнародників в аудіюванні. Перша умова передбачає використання в процесі навчання аудіювання автентичних, комунікативно-спрямованих аудіотекстів, відповідних ситуаціям і темам професійної сфери усної форми спілкування фахівців у галузі міжнародних відносин, текстового матеріалу, що характеризується доступністю за змістом, характером мовного матеріалу і темпом мовлення, а також новизною та пізнавальною цінністю інформації. Друга умова полягає у чіткому визначенні номенклатури аудитивних умінь, що повинні сформуватися. Достатній рівень сформованості цих умінь буде свідчити про відповідний рівень спеціалізованої компетенції в аудіюванні, в досягненні якого і полягає мета навчання цього виду мовленнєвої діяльності студентів. Третя умова, пов’язана з реалізацією комунікативного підходу, передбачає комунікативний характер використовуваних у навчальному процесі вправ для формування та розвитку механізмів аудіювання, аудитивних навичок та вмінь.en_US
dc.publisherВісник Київського славістичного університетуen_US
dc.subjectспеціалізована компетентність в аудіюванніen_US
dc.subjectавтентичніen_US
dc.subjectкомунікативно-спрямовані аудіотекстиen_US
dc.subjectноменклатура аудитивних уміньen_US
dc.subjectвправи для формування та розвитку механізмів аудіюванняen_US
dc.subjectаудитивних навичок та вміньen_US
dc.subjectстуденти-міжнародникиen_US
dc.titleНавчання аудіювання англійською мовою україномовних студентів-міжнародників з позицій комунікативного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.