Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11335
Назва: The Problem of Teaching Non-Verbal Component of Socio-Cultural Competence in Secondary School
Автори: Konotop, Olena
Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: non-verbal component
socio-cultural competence
secondary school
english language teaching
intercultural communication
невербальний компонент
соціокультурна компетенція
середня школа
навчання англійської
міжкультурна комунікація
Дата публікації: 2003
Видавництво: Майбутнє навчання починається сьогодні: збірка матеріалів ІV Всеукраїнської наукової студентської конференції TESOL
Бібліографічний опис: Konotop O. The Problem of Teaching Non-Verbal Component of Socio-Cultural Competence in Secondary School. Майбутнє навчання починається сьогодні: збірка матеріалів ІV Всеукраїнської наукової студентської конференції TESOL. Житомир : Поліграфічний центр ЖДПУ, 2003. С. 148-149.
Короткий огляд (реферат): У цій статті розглядається проблема викладання невербального компонента соціокультурної компетенції у середній школі. Автор підкреслює значення невербальних засобів спілкування (жести, міміка, погляд, постава) для досягнення ефективної міжкультурної комунікації. Обговорюються труднощі, з якими стикаються учні при засвоєнні цих аспектів, що часто є специфічними для різних культур. Робота пропонує підходи та методики для інтеграції навчання невербальної комунікації у шкільний курс англійської мови з метою підвищення рівня соціокультурної обізнаності учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11335
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The Problem of Teaching Non-Verbal Component of Socio-Cultural Competence in Secondary School.pdf365,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.