Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-22T08:17:02Z-
dc.date.available2025-07-22T08:17:02Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. Лінгвістичний складник англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів вищих педагогічних навчальних закладів освіти. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Технології навчання іноземних мов: стан і перспективи». Умань : АЛМІ, 2004. С.20-22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11334-
dc.description.abstractДана робота фокусується на лінгвістичному складнику англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів, які навчаються у вищих педагогічних навчальних закладах. Автор досліджує, як саме мовні засоби (лексика, граматика, фонетика) впливають на формування адекватної та соціокультурно прийнятної комунікації. У статті висвітлюється важливість інтеграції соціокультурного компонента у процес навчання англійської мови. Обговорюються методи та підходи до розвитку цієї компетенції, що дозволяє студентам ефективно використовувати мову в різних соціальних контекстах.en_US
dc.publisherМатеріали міжнародної науково-практичної конференції «Технології навчання іноземних мов: стан і перспективи»en_US
dc.subjectлінгвістичний складникen_US
dc.subjectсоціолінгвістична компетенціяen_US
dc.subjectстуденти-філологиen_US
dc.subjectангломовна компетенціяen_US
dc.subjectвищі педагогічні закладиen_US
dc.titleЛінгвістичний складник англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів вищих педагогічних навчальних закладів освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.