Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11334
Назва: Лінгвістичний складник англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів вищих педагогічних навчальних закладів освіти
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: лінгвістичний складник
соціолінгвістична компетенція
студенти-філологи
англомовна компетенція
вищі педагогічні заклади
Дата публікації: 2004
Видавництво: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Технології навчання іноземних мов: стан і перспективи»
Бібліографічний опис: Конотоп О. С. Лінгвістичний складник англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів вищих педагогічних навчальних закладів освіти. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Технології навчання іноземних мов: стан і перспективи». Умань : АЛМІ, 2004. С.20-22.
Короткий огляд (реферат): Дана робота фокусується на лінгвістичному складнику англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів, які навчаються у вищих педагогічних навчальних закладах. Автор досліджує, як саме мовні засоби (лексика, граматика, фонетика) впливають на формування адекватної та соціокультурно прийнятної комунікації. У статті висвітлюється важливість інтеграції соціокультурного компонента у процес навчання англійської мови. Обговорюються методи та підходи до розвитку цієї компетенції, що дозволяє студентам ефективно використовувати мову в різних соціальних контекстах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11334
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.