Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11334
Назва: | Лінгвістичний складник англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів вищих педагогічних навчальних закладів освіти |
Автори: | Конотоп, Олена Сергіївна |
Ключові слова: | лінгвістичний складник соціолінгвістична компетенція студенти-філологи англомовна компетенція вищі педагогічні заклади |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Технології навчання іноземних мов: стан і перспективи» |
Бібліографічний опис: | Конотоп О. С. Лінгвістичний складник англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів вищих педагогічних навчальних закладів освіти. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Технології навчання іноземних мов: стан і перспективи». Умань : АЛМІ, 2004. С.20-22. |
Короткий огляд (реферат): | Дана робота фокусується на лінгвістичному складнику англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів, які навчаються у вищих педагогічних навчальних закладах. Автор досліджує, як саме мовні засоби (лексика, граматика, фонетика) впливають на формування адекватної та соціокультурно прийнятної комунікації. У статті висвітлюється важливість інтеграції соціокультурного компонента у процес навчання англійської мови. Обговорюються методи та підходи до розвитку цієї компетенції, що дозволяє студентам ефективно використовувати мову в різних соціальних контекстах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11334 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лінгвістичний складник англомовної соціолінгвістичної компетенції студентів-філологів вищих педагогічних навчальних закладів освіти.pdf | 497,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.